Najnowsze Wpisy

linkologia.pl spis.pl

Tylko jest jedna smutna wiadomość, dla tych którzy znali Olka Turkiewicza, a wiec on nie żyje:(((((  Podobno miał atak serca, a to był taki fajny chłopak, spoko kumpel itd....                                      W niedziele w Suwałkach jest jego pogrzeb, KaSiU, MaRtA, AnKa, AgA itd... Skontakujecie sie ze mną przez maila lub gg, to razem tam pujdziemy (ja chyba zatone w łzach :((((((((  )

Całuski papa.........

anielica_milutka : :

linkologia.pl spis.pl

Na samym początku chciałąm podziękować Liqowi, bo dzięki niemu mam tego blogasa...DZIĘKÓWA LIQ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No i zaczeło się, opisywanie mojego szlonego życia...Czy będzie to ciekawy temat sami ocenicie, narazie musze zająć sie wyglądem zewnętrznym mojego bloga..Niestety naj prawdopodobniej za dwa dni jadę na mazury..no chociarz nie takie niestety, zobacze mojego Mareczka, będzie zajebicie!!!!!!

Całuski papa......

 

 

anielica_milutka : :

Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
30123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031123

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

dolzzy | zykfryt-1 | shisofa-pzczulka | snoof | gwiazdeczka-1 | Mailing